vrijdag 18 juni 2010

herkansen

ik zou hier iets schrijven, maar in plaats daarvan ga ik verder met mijn herkansing. goed he?

genieten jullie dan maar even van de knal die een van de spelers van slovenie zojuist maakte op het wk. slechts 2 miljoen inwoners, en toch zetten ze zo Amerika met maarliefst 300 miljoen inwoners aan de kant.


update: uiteindelijk 2-2 geworden, wat een wedstrijd. goal door Amerika onterecht afgekeurd door zogenaamd buitenspel. commentator over de wedstrijd: 'alsof je in een achtbaan zit' ik kijk nu al uit naar slovenie - engeland. spannende poule!

of zou het allemaal door de scheids komen? die kwam immers uit mali.

spelers snappen er ook niks van

Geen opmerkingen:

Een reactie posten