genieten jullie dan maar even van de knal die een van de spelers van slovenie zojuist maakte op het wk. slechts 2 miljoen inwoners, en toch zetten ze zo Amerika met maarliefst 300 miljoen inwoners aan de kant.
update: uiteindelijk 2-2 geworden, wat een wedstrijd. goal door Amerika onterecht afgekeurd door zogenaamd buitenspel. commentator over de wedstrijd: 'alsof je in een achtbaan zit' ik kijk nu al uit naar slovenie - engeland. spannende poule!
of zou het allemaal door de scheids komen? die kwam immers uit mali.
spelers snappen er ook niks van
Geen opmerkingen:
Een reactie posten