Zo begon de wedstrijd ook, zonder vertrouwen. Nadat eerst al een doelpunt door buitenspel gelukkig niet doorging was het in de 10de minuut gewoon raak. Simpel door het midden gespeeld, want wie was daar nergens te bekennen? Andre Ooijer.
De Brazilianen bleven de hele eerste helft komen, maar de nederlandse verdediging hield goed stand, mede ook door diezelfde Andre Ooijer. Hij maakte een aantal geweldige verdedigende acties, waar ik eerst nog bang werd toen hij de middenlijn overstak werd ik langzaam euforisch over deze Andre Ooijer. Toen een gevaarlijke klutsbal wers weggewerkt door een onherkenbare speler schreeuwde ik YEAAH DIRKIE KUYT, ervanuitgaande dat mijn eeuwige favoriet het wel zou zijn geweest, maar in de herhaling bleek dat het toch weer Andre Ooijer was.
Daarom, hulde voor Andre Ooijer met zijn geweldige invalbeurt. Mede dankzij hem halen we de finale! En PSV heeft vast spijt dat ze zijn contract niet wilden verlengen! Andre Ooijer mag best naar Feyenoord!
Geen opmerkingen:
Een reactie posten