kijk net op mijn telefoon en ik heb maarliefst 3 nieuwe smsjes met enkel de naam 'gio'
tijd dus maar, na mijn hulde voor andre ooijer om ook gio te prijzen, want wat hij eerder al liet zien tegen psv flikt hij gewoon nog een keer! en daardoor staat nederland nu in de finale van het wereldkampioenschap voebal, dus laat dat tot je doordringen en leef toe naar zondag!
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten