kijk net op mijn telefoon en ik heb maarliefst 3 nieuwe smsjes met enkel de naam 'gio'
tijd dus maar, na mijn hulde voor andre ooijer om ook gio te prijzen, want wat hij eerder al liet zien tegen psv flikt hij gewoon nog een keer! en daardoor staat nederland nu in de finale van het wereldkampioenschap voebal, dus laat dat tot je doordringen en leef toe naar zondag!
woensdag 7 juli 2010
zaterdag 3 juli 2010
ANDRE OOIJER
Kort voor de aanvang van de wedstrijd hoorde ik dat Joris Matthijsen geblesseed was uitgevallen, en dat Andre Ooijer (bijna 36 jaar) hem moest vervangen. Meteen was al mijn moed verdwenen, Bertje hamerde er in de voorbereiding nog wel zo op dat als je wilt spelen voor het nederlands elftal je dit seizoen veel speeltijd bij een topclub moet hebben gehad. En dan komen ze aan met Andre Ooijer, die bij zijn club PSV niet meer nodig is en al lang geen basisplaats meer heeft. Deze man moest de braziliaanse aanvallers gaan afstoppen. Ik had er totaal geen vetrouwen in.
Zo begon de wedstrijd ook, zonder vertrouwen. Nadat eerst al een doelpunt door buitenspel gelukkig niet doorging was het in de 10de minuut gewoon raak. Simpel door het midden gespeeld, want wie was daar nergens te bekennen? Andre Ooijer.
De Brazilianen bleven de hele eerste helft komen, maar de nederlandse verdediging hield goed stand, mede ook door diezelfde Andre Ooijer. Hij maakte een aantal geweldige verdedigende acties, waar ik eerst nog bang werd toen hij de middenlijn overstak werd ik langzaam euforisch over deze Andre Ooijer. Toen een gevaarlijke klutsbal wers weggewerkt door een onherkenbare speler schreeuwde ik YEAAH DIRKIE KUYT, ervanuitgaande dat mijn eeuwige favoriet het wel zou zijn geweest, maar in de herhaling bleek dat het toch weer Andre Ooijer was.

Daarom, hulde voor Andre Ooijer met zijn geweldige invalbeurt. Mede dankzij hem halen we de finale! En PSV heeft vast spijt dat ze zijn contract niet wilden verlengen! Andre Ooijer mag best naar Feyenoord!
Zo begon de wedstrijd ook, zonder vertrouwen. Nadat eerst al een doelpunt door buitenspel gelukkig niet doorging was het in de 10de minuut gewoon raak. Simpel door het midden gespeeld, want wie was daar nergens te bekennen? Andre Ooijer.
De Brazilianen bleven de hele eerste helft komen, maar de nederlandse verdediging hield goed stand, mede ook door diezelfde Andre Ooijer. Hij maakte een aantal geweldige verdedigende acties, waar ik eerst nog bang werd toen hij de middenlijn overstak werd ik langzaam euforisch over deze Andre Ooijer. Toen een gevaarlijke klutsbal wers weggewerkt door een onherkenbare speler schreeuwde ik YEAAH DIRKIE KUYT, ervanuitgaande dat mijn eeuwige favoriet het wel zou zijn geweest, maar in de herhaling bleek dat het toch weer Andre Ooijer was.
Daarom, hulde voor Andre Ooijer met zijn geweldige invalbeurt. Mede dankzij hem halen we de finale! En PSV heeft vast spijt dat ze zijn contract niet wilden verlengen! Andre Ooijer mag best naar Feyenoord!
Abonneren op:
Posts (Atom)