woensdag 9 juni 2010

verkiezingen

op naar het stembureau, voor mn democratische plicht yo
strategisch op Rutte, zodat die Cohen niet gaat kutte
of stem ik voor mijn eigen idealen, en laat ik pechtold het beleid bepalen
in de peiling, heeft rutte de leiding
dus alexander, is de gene wiens hokje ik straks van kleur verander

1 opmerking: