Ik ben een groot fan van rap muziek, vooral van nummers die zo slecht zijn dat je ze niet serieus kan nemen. Sowiezo is muziek die je niet serieus kan nemen vaak leuk, maar het is nog leuker als het wel serieus bedoeld is maar zo slecht is dat serieus nemen moeilijk is. Met het onderstaande nummer is mijn fascinatie begonnen voor 'FopRap' Dat is hoe ik rap die niet serieus te nemen is noem. Ik heb dit nummer al wel zo vaak gehoord dat ik de prachtlyrics bijna helemaal uit mijn hoofd ken, erg he?
geniet ervan
Deze 'Donny de Groot' alias Donn-E is voor mij een echte cultheld, en alle trouwe lezers van mijn blog kunnen zich verheugen op andere Foprappers die ik in de toekomst met jullie zal delen! Dit was deel 1 in de serie, nu toch echt genoeg SOG vandaag.
Abonneren op:
Reacties posten (Atom)
Geen opmerkingen:
Een reactie posten