zondag 30 mei 2010

03

Democratie, het is beter dan een dictatuur, zeer zeker beter dan een theocratie, en misschien ook wel beter dan een oligarchie.



maar na dit filmpje gezien te hebben hoop ik toch plechtig dat er een keer een betere staatsvorm komt, of dat we teruggaan naar het censuskiesrecht. ik snap eigelijk niet waarom de liberalen zichzelf zo hard in de vingers hebben gesneden met hun algemeen kiesrecht sommige mensen verdienen gewoon geen stem.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten