zondag 30 mei 2010

02

nog meer leuke SOG, pinkpop kijken op 3voor12
vond Yeasayer maar saai. snap niet wat veel mensen in die band zien, maarja ieder zn smaak. Triggerfinger is een stukje leuker, maar heeft ook niks speciaals al kunnen ze best rocken. genant detail, ze zijn de enige band waar ik ooit bij ben flauwgevallen, het had niks met hun te maken, meer met drank drugs en slaaptekort.
Kitty Daisy & Lewis leek me een exponent van het saaicore-programma dit jaar, maar klinkt best leuk met een trompetje erbij, beter iig dan Kate Nash. en nu doe ik de stream maar weer uit met de ijdele hoop dat ik vandaag nog flink wat woordjes aan mijn verslag ga schrijven

Geen opmerkingen:

Een reactie posten